Roy!!

Roy!! 's profile picture

"listening to music trying to distract my drepression :P"

14yr old dude with literally no life

Last active:

Mood: i feel like shit


View my: Profile | Forum Topics

Report User

SpaceHey Blog URL:

https://blog.spacehey.com/royverantttxd

Roy!! 's Blog Entries

[Subscribe to this Blog]

3 Comments— 2 Kudos

— 2 Kudos

PLEASE DON'T CHECK VIDLII RIGHT NOW!!!!!!!!!!!

Category: Blogging

PLEASE STAY AWAY FROM VIDLII RIGHT NOW!!!!! I just checked VidLii to sign in and saw SEVERAL gore videos on the home feed, as well as one automatically playing as the "Featured" Video. People are posting videos like the 1444 Suicide and the Funky Town gore video, which are all horribly disturbing and upsetting to even SEE. PLEASE if you can handle gore at the slightest, REPORT THESE VIDEOS. From w... » Continue Reading

» View Blog Entry

should I go through with making this kinda creepypasta?

Category: Writing and Poetry

So I used to play a game as a kid on my shitty ASUS laptop I had, and one spefiac game on there, It was called "Tux Racer" and belive it or not but the website is still up for the game, it just hasn't been updated sense 2001 and is really broken, but the sourceforge link for the game is still up and working perfectly fine and Window's Defender doesn't find anything worng with the EXE file. I find ... » Continue Reading

» View Blog Entry

WTF!!!!

Category: Blogging

I decided to check the "cool new people" page here and guess what I fucking see, SOUTH PARK NSFW ART AS SOMEBODYS PFP, SPEFICALLY A MINOR CHRACTER. I'm gonna blow my brains out if I see another NSFW account, There starting to get out of hand VERY fast and it's geniuenly sad to watch happen. WTF. » Continue Reading

» View Blog Entry

1 Comment

How the fuck do I keep a annoying friend in line?

Category: Life

I'm really good friends with this kid, but he's a pain in the ass, he makes fun of me and flicks me and pinches me and fucking punches me, I've made it clear I don't like it but he won't take me seriously. AFAF » Continue Reading

» View Blog Entry

divorce fucking sucks.

Category: Blogging

I just recently turned fourteen but I havent been bothered to change my bio because a lot of stupid shit has been going on at the moment, For example my parents want a divorce. I don't know what leaded this to happen, and i was like three states away visiting friends and family in Rhode Island. I honestly don't fucking know what i did for god to just say "Fuck you!!" so this bullshit can happen, a... » Continue Reading

» View Blog Entry

Back better than ever!!1!

Category: Life

Hey sillies!!!! I had to take a break from MySpace because my mental health got really really bad, but I'm better now!! :] » Continue Reading

» View Blog Entry

qwq

Category: Music

bought a cd and my friend scratched it when i got it back TwT RIP goraliaz cd Feb 2005-March 2005 TwT » Continue Reading

» View Blog Entry

1 Comment

:D

Category: Life

Finally saved up enough to buy the new iPhone! MySpace works gr8 on it!! Internet is rlly fast too!! XD » Continue Reading

» View Blog Entry