XxETERNALDREAMxX [ED]

XxETERNALDREAMxX [ED]'s profile picture

"Idk"

she/her mexican!

Last active:

Mood: a year in spacehey!! yay


View my: Profile | Forum Topics

Report User

SpaceHey Blog URL:

https://blog.spacehey.com/xxeternaldreamxx

XxETERNALDREAMxX [ED]'s Blog Entries

[Subscribe to this Blog]

i need opinions

Category: Web, HTML, Tech

im thinking about change my profile but I don't know how, if it maintains the same aesthetic only now with hot pink » Continue Reading

» View Blog Entry

irony?

Category: Blogging

they just canceled school because there wasn't water and it just started to rain, I think that's ironic. » Continue Reading

» View Blog Entry

*ESP* BRUH

Category: Blogging

ironicamente soy mas activa aqui que en cualquier otra red, maximo tik tok o twitter JAJAJA » Continue Reading

» View Blog Entry

— 2 Kudos

*ESP* fun fact about killer whales bc is my favorite animal

Category: Pets and Animals

          Las orcas en si no son ballenas son delfines!   » Continue Reading

» View Blog Entry

1 Comment— 1 Kudos

*ENG* wich is your favorite syte? or aesthetic

Category: Blogging

mine is mcbling, y2k, frutiger aereo or metro or anything related with 2000s, sometimes i think how would be my life in those times lol probably it would be very chaotic bc México was'nt having good moments and maybe i'll start to be more active again (btw my english is really bad sorry)  » Continue Reading

» View Blog Entry

1 Comment

*ENG*r/place in retroblox is crazy

Category: Games

SOME  THINGS I MADE:                                                        MY RETROBLOX AVATAR: » Continue Reading

» View Blog Entry

*ENG*which ice cream flavor are you?

Category: Blogging

I'm bored lol what flavor of ice cream are you? I would be chocolate or cotton candy » Continue Reading

» View Blog Entry

1 Comment— 1 Kudos

playing roblox!!

Category: Blogging

I've been a bit bored lately so I wanted to play Roblox again! :3 does anyone else play roblox? idk if you can see the image of the game  » Continue Reading

» View Blog Entry

1 Comment

i got my first scene Accessory!

Category: Fashion, Style, Shopping

I found it in my closet was part of a costume I had lol also got a glove I'll see if I start uploading more blogs cya! » Continue Reading

» View Blog Entry