Miishiikins

Miishiikins's profile picture

Mood:


View my: Profile | Forum Topics

Report User

SpaceHey Blog URL:

https://blog.spacehey.com/profile?id=629138

Miishiikins's Blog Entries

[Subscribe to this Blog]

1 Comment

EVERYBODY SHUT UP!!

Category: Life

 TheyI turn 47 end of next month and i already reached the " old and crotchety " stage of my life...because i feel like that bear in that cartoon that got severely bothered because old boy was being noisey af when he was trying to sleep. 😂"EVERYBODY SHUT UPPPPP!" They had to do work at 7am so nobody in this shitty joint could sleep!? God i HATE it here!!! » Continue Reading

» View Blog Entry

1 Comment

I just want everything over with. The month.. this dresser that funeral

Category: Life

Sure would've been nice if he would've consulted us before getting that fucking thing because whenever we ask for help we get completely fucked over because no one listens to us about the fact that we can't put shit like that together. So now we're stuck putting shit together with no clue how therefore having to ask for help because you know.."its so easy". And now my family keeps changing the day... » Continue Reading

» View Blog Entry

1 Comment

I just want everything over with. The month.. this dresser that funeral

Category: Life

Sure would've been nice if he would've consulted us before getting that fucking thing because whenever we ask for help we get completely fucked over because no one listens to us about the fact that we can't put shit like that together. So now we're stuck putting shit together with no clue how therefore having to ask for help because you know.."its so easy". And now my family keeps changing the day... » Continue Reading

» View Blog Entry

1 Comment

christmas or not to christmas...thanksgiving too.

Category: Life

got two more games and that's cus they were on sale less than 20 bucks total i think. other than that i'm done with fun money. gave him what i can and if there's still more money after everything goes through i may give him more idk yet. we'll see cus i still have to wait for the internet payment to show up. other than that nothing else. so i'm tapped out for fun money. got groceries and some booz... » Continue Reading

» View Blog Entry

1 Comment

im just done

Category: Life

today has been a day and it's not even 5pm yet. ugh. so i tried to pay rent..and of course my bank decided to have a "momentary glitch" by not showing me wether it was/wasn't payed. so what happens? i over spend not realising the rent never went through because...as i said..it never showed on my statement even after it was supposed to have. and i should've known something was up when i didn't get ... » Continue Reading

» View Blog Entry

1 Comment

im so over shit im ready to just go crash and sleep all day

Category: Life

so we got a letter yesterday saying our rent is getting increased again. fucking shit just won't quit. and tomorrow is our anniversary and we can't do shit for it. i'm so tired of forgetting important dates and shit. i'm just over everything. at this point idk what to do. i want to move out of state at this point but i know it'll be a huge hassle so idk. was thinking maybe we could move closer to ... » Continue Reading

» View Blog Entry

1 Comment

NOT UPSET..just frustrated...

Category: Life

I'm NOT UPSET just frustrated....!  all said and done i got a bit of groceries and dinner for tonight. that's it on the spending i guess till AT LEAST rent goes through which I'm hoping will be either tomorrow or the third cus we still have net to pay for ugh. i hate this everything is so fucking expensive and I'm always worried now that I'll go over considering i went over nearly 100 last month s... » Continue Reading

» View Blog Entry

1 Comment— 2 Kudos

let's call this ....fuck this shit im out...

Category: Life

i just moved my tv into the bedroom for days when i need time to myself or whatever. just feels like someones always trying to half ass the groceries.we both are..something. cus we never have enough to last the entire month anymore.  i just thought each of us paying 100 for groceries would get us by but i guess not. idk anymore. did therapy ended up having to take benny just now cus i itch so bad.... » Continue Reading

» View Blog Entry

1 Comment— 2 Kudos

lets just call this one giggity of life..heh

Category: Life

got another delivery this time. god so many frikkin PEAS! i hate peas lol at least in large quantities but i'll eat em if i have to. been working on subnautica. been feeling guilty because i've been on the tv so much but all he has to do is just tell me he wants to use it and i'll get off the ps4. i just don't wan't to be greedy. had a meal from that package today for dinner. not much else i can d... » Continue Reading

» View Blog Entry

1 Comment

im just tired of the bullshit.

Category: Life

Mom cut her hair. Nice to know they get to hang out with her. She doesn't need me around. I'm just gonna stop calling. She doesn't need me she has 3 others. if T can't see why i'm upset then idk what to tell her. I'm tired of calling and no one picking up or calling me back. last time i heard from T was july 10th that is the LAST time before that day and after. but she can't see why i'm upset? eve... » Continue Reading

» View Blog Entry

1 Comment

just overwhelmed

Category: Life

i've just been feeling so overwhelmed by noise lately and i just want quiet. nothing against anyone honestly ..i think my brain is just...overwhelmed lately. my house is constantly a mess and asking isn't doing anything because honestly i feel like i shouldn't have to ask but it's whatever. i dont' know how to express myself anymore so i've just stayed quiet over things. which is why i don't reall... » Continue Reading

» View Blog Entry

1 Comment

whatever i guess..

Category: Life

i'm just gonna stay quiet ie go ghost because no one fucking cares how i feel and i get it. it's fine whatever. i'm just...idk. i want to write out how i feel but..it's like what for? no one cares. i hate it here god damn it! » Continue Reading

» View Blog Entry