(⁠^⁠∇⁠^⁠)⁠ノ⁠♪

(⁠^⁠∇⁠^⁠)⁠ノ⁠♪'s profile picture

"workin"

20 ♡ he/it

Last active:

Mood: bored @_@


View my: Profile | Forum Topics

Report User

SpaceHey Blog URL:

https://blog.spacehey.com/serizawa

(⁠^⁠∇⁠^⁠)⁠ノ⁠♪'s Blog Entries

[Subscribe to this Blog]

IM BACK AGAIN

Category: Blogging

omg my updates on dis site r soo sporadic XD ive really just been doing the same thing every week which is just working n smoking weed offline w my friends so i rlly havent had much 2 say. Ive once again reset my dekstop cuz it was running SO SLOW =_= honestly if this happens again imma have 2 finally push myself or find someone who knows SOMETHING about PCs cuz its getting ridiculous... OH YEAH! ... » Continue Reading

» View Blog Entry

Another new day

Category: Life

Man, I kind of want to think of a better name for these blogs, but ANWAYS... Another new day, and I wasnt even scheduled to go into work and I did LOL. Luckily what I'm doing allows me to be online like this. I'm not too mad about it, considering its just more money going into my check XD TODAYS FRIDAY TOO so I cant be mad when its also the weekeeennddddd! Okay... I havent revealed this yet and I ... » Continue Reading

» View Blog Entry

back again!

Category: Life

I've been so busy with work these days. You know how the adult life is... the days are getting longer finally so now once I get off work I can finally see the sun again ^_^ I recently reset my PC thinking it would help speed it up but honestly I forgot to back up some stuff so it ended up doing less than more... haha oh well! You live and learn. I changed my desktop mouse to fluttershy though, its... » Continue Reading

» View Blog Entry

1 Comment

March 1st, 2023

Category: Life

omg I'm so sorry I totally forgot about this site LOL. I really for real need to use this more. At least maybe to spam random blogs about whatever. I haven't rlly been doing much tbh. Just working, smoking weed & sleeping. can't say it's a bad cycle but man am I bored. hm... I guess I've been watching a lot more anime recently. I've finished one called Sugar Sugar Rune, a mahou shoujo (magical gir... » Continue Reading

» View Blog Entry

Jan 22, 2022

Category: Life

my day started at like 1pm cuz I've had a bad migraine for like days now (⁠╥⁠﹏⁠╥⁠) it hurts so bad idk what to do ibuprofen doesn't even work n my chest hurts too ahhh... I finished watching Invincible and now me n my roomies r back 2 watching haikyuu. I've never watched it before cuz I dont watch sports animes  » Continue Reading

» View Blog Entry

1 Comment

Pokemon tier list

Category: Games

I made a Pokemon tier list I made for my friends but decided to share them here too ^_^ I mostly played Unova and Pokemon Mystery Dungeon as a kid so that's mostly what this list reflects. Vulpix was my favorite partner in pmd and so now she's my fav pokemon ever lol » Continue Reading

» View Blog Entry

— 2 Kudos

Jan 21st, 2022

Category: Life

okay so this is rlly about yesterdays stuff... hung out w my friends and ate some yummy curry that my friend made 2day! ^_^ played a bit of FFXIV too... need to get thru 6.3 so I'm all caught up » Continue Reading

» View Blog Entry