ROOKS / NOIZE / JET / FUNFETTI 🫀

ROOKS / NOIZE / JET / FUN...'s profile picture

"このエレベーターは人が少ない方がずっといい。"

she/they/he/it/xe 𖦹 15.mgr 𖦹 girlfail supreme

Last active:

Mood: very normal [lies]


View my: Profile | Forum Topics

Report User

SpaceHey Blog URL:

https://blog.spacehey.com/boxdimension

ROOKS / NOIZE / JET / FUNFETTI 🫀's Blog Entries

[Subscribe to this Blog]

3 Comments— 11 KudosPinned

before you interact!

Category: SpaceHey

 ⭒i might make posts that are nsfw every now and then, but these will be tagged accordingly! still, if ur uncomfy with that kinda stuff please take caution while u look thru my bulletins⭒ ⭒if im ever kinshifted, the emoji in my name will be different that the one i currently have most of the time (for this layout its a slot machine), so far the only emoji i have for this is an explosion emoji (thi... » Continue Reading

» View Blog Entry

11 Comments— 105 KudosPinned

stamp collection!!!

Category: Web, HTML, Tech

this'll most likely be updated a LOT lol!!!! stamps that i made !!! (credit isn't required if u use but still appreciated ) » Continue Reading

» View Blog Entry

2 Comments— 16 Kudos

ROOKIE'S TOYBOX!! (EYESTRAIN WARNING)

Category: Web, HTML, Tech

This is basically a collection of graphics relating to toys and plushies!! Mostly plushies though :3 Feel free to take any of these with you! I have loads of spares :D » Continue Reading

» View Blog Entry

41 Comments— 202 Kudos

COOL, FUN, AND USELESS SITE LINKS!! (EYESTRAIN WARNING)

Category: Web, HTML, Tech

(due to the sheer amount of sites that exist out there, this blog is always a wip, and may never truly be finished!) archive.org – easily the best site when it comes to archiving old internet content, whether it be videos, games, or just full on sites, this place is where you wanna be! windows93 – a mini browser inside of your very own browser! has a bunch of apps that you can mess around with, on... » Continue Reading

» View Blog Entry

2 Comments— 4 Kudos

RATING EVERY MONSTER ENERGY FLAVOR IVE TRIED

Category: Blogging

the first ver of this that i made is defo a bit outdated so im doin this again!!!!! yippee (also this isnt the full list yet, im just posting this much for now lolz)  — 9/10 : the very first flavor i ever got exposed to. its pretty damn good, though it tastes more like a green apple rather than a kiwi like the site says it is  — 7/10 : tasted a bit odd the first time i tried it, but i got used to ... » Continue Reading

» View Blog Entry

1 Comment— 2 Kudos

ROOKIES SWAGSHIT RADICAL PLAYLISTS

Category: Music

just a general playlist, gets a bit unhinged the longer you listen to it breakcore playlist, for when you need that extra boost of energy in yo life silly goofy playlist, for my fellow creatures out there dreamcore playlist, that doesn't have like the same 5 damn songs in it lmao/lh shitpost playlist, easily the worst out of all of them/j く⁠コ⁠:⁠彡ROOKS.XML‼️ x_X · 💔🪱 a fuwucking mistake 🪰🗑️ » Continue Reading

» View Blog Entry

2 Comments— 10 Kudos

— 7 Kudos

FAVICON / PIXEL COLLECTION :YIPPEE:

Category: Web, HTML, Tech

all of these will be sorted by color to make things a bit easier on myself lol RED: ORANGE: YELLOW: GREEN: BLUE: PURPLE: PINK: WHITE: BLACK + GRAY: BROWN: RAINBOW + MULTI: » Continue Reading

» View Blog Entry

2 Comments— 10 Kudos

— 5 Kudos

the entire bee movie script. yes im being serious

Category: Movies, TV, Celebrities

According to all known laws of aviation, there is no way a bee should be able to fly. Its wings are too small to get its fat little body off the ground. The bee, of course, flies anyway because bees don't care what humans think is impossible. Yellow, black. Yellow, black. Yellow, black. Yellow, black. Ooh, black and yellow! Let's shake it up a little. Barry! Breakfast is ready! Coming! Hang on a s... » Continue Reading

» View Blog Entry

— 2 Kudos

splatoon tipz !

Category: Games

1: probably one of the most obvious ones, but make sure your base is inked up well! ive seen multiple cases in which it seems like one team is gonna win, but then they didn't cuz their base was barely inked or not inked at all. 2: this one depends on the circumstances, but if you really need to super jump during a match and have a charger on your team, go towards them or near them! most of the tim... » Continue Reading

» View Blog Entry

— 6 Kudos