Rue ♡

Rue ♡'s profile picture

"𓆩♱𓆪 dead acc"

THANK YOU ALL SO MUCH :)

Mood: ♡♱ (4.5.2022 - 9.21.2023)


View my: Profile | Forum Topics

Report User

SpaceHey Blog URL:

https://blog.spacehey.com/dead_4522_92123

Rue ♡'s Blog Entries

[Subscribe to this Blog]

2 Comments— 6 KudosPinned

okay can we stop w/ the rage bait blogs

Category: SpaceHey

no cutesy layout cause i'm kind of mad abt this tbh ever since i returned from my eternal slumber to see this site become a dumpster fire ive been dreading going anywhere on this site that's not bulletins, can we please just stop doing rage bait blogs or atleast yknow IGNORE THEM? i know very well you're all aware that those blogs are bait so why tf are you even responding to them? » Continue Reading

» View Blog Entry

2 Comments— 6 Kudos

scenecore layout 2 users starter pack

Category: SpaceHey

so scenecore layout 2ians pls don't come for my family cause i like them 🥺 (being /srs this is all 100% a joke i swear i'm not an ass!!!!) anywhooooooo always uses !! when talking 80% chance their username uses leet speak their profile hurts your brain 13-15 years old, super rarely 16+ constantly speaking with emoticons they like: my little pony, rebzyxx, s3rl, kandi, nyan cat, horror, fnaf, waffl... » Continue Reading

» View Blog Entry

2 Comments— 3 Kudos

STAY AWAY FROM SPACEHEY TWITTER

Category: SpaceHey

THIS SITE IS GOING TO CRAP AND SEEING PEOPLE MIGRATING HERE FROM TWITTER OF ALL SITES IS GONNA MAKE IT WORSE CAUSE IDK I HATE TWITTER PLEASE JUST GO TO TUMBLR OR ANYWHERE THAT'S NOT SPACEHEY INSTEAD AND LEAVE THIS SITE ALONE!!!!!!!! » Continue Reading

» View Blog Entry

my mission

Category: Life

since i like to suffer, my mission on the internet is to write the most cringy, gut wrenching, physically folding, toe curling self insert fanfiction so when i eventually grow up and get a job i can have the enjoyment of trying to explain my digital footprint #digitalfootprintssuck #digitalfootprintsareoverparty » Continue Reading

» View Blog Entry

— 1 Kudos

a simple suggestion to the scene ppl of this site

Category: SpaceHey

FOR THE LOVE OF GOD: ADD A FLASH & EYESTRAIN WARNING TO UR PROFILES ToT MY EYEBALLS R BURNT OFF & I HAVE A MIGRANE ALL BECAUSE OF UR PROFILES » Continue Reading

» View Blog Entry

2 Comments

suggestion

Category: SpaceHey

can we PLS have a dark mode? my eyeballs burn when i go on this website at 1 in the morning » Continue Reading

» View Blog Entry

3 Comments— 8 Kudos

i fauking hate scenecore (off my chest)

Category: Life

its ok if u block me w/o knowing u, or if you unfriend me like, suddenly. but god, (insert vyond voice) scenecore more like smellscore /ref sorry, but the aesthetic literally makes my eyes internally bleed by how much fauking colors its splattered on with, & its like some glorified version of scene like im sure actual scene kids didnt listen to audiofied garbage like rebzyyx (i literally hate this... » Continue Reading

» View Blog Entry

— 4 Kudos

tpot 4 spoilers btw btw ;3

Category: Blogging

i love wubzzy26 despite his screaming breaking my eardrums that ill probably hear absoloutely nothing when im 16 lololol Breaking news: Saw was eliminated in TPOT 4. NNNNNOOOOOOOOOOOO SAAAWWWW!!!!! NOT SAWWWW!!! ANYONE BUT SAWWWW!!! SAW WHYYYY! I TOLD YOU TO NOT INHALE 8 BALLS FUMES!!!!! /ref btw lololol its very essential 2 make dis a blog entry an not a bulletin. so ppl can come and grieve wit m... » Continue Reading

» View Blog Entry