Jonathan's profile picture

Published by

published

Category: Games

View Blog

View Profile

Report Blog Entry

WTF ODDS

i will forever hate wii sports bowling.


33 Kudos

Comments

Displaying 12 of 12 comments ( View all | Add Comment )

AKS

AKS's profile picture

WHAAAAAAAAAAT your mii is a chezburger? how did u do that?


Report Comment



watch this and you will always know on how to make a beef boss mii!


https://www.youtube.com/watch?v=8LImfmZkX2A

by Jonathan; ; Report

nickiscoolbeans

nickiscoolbeans's profile picture

wii sports was the peak of the human race


Report Comment

Nebula_In_Space

Nebula_In_Space's profile picture

I FORGOT ABOUT WII BOWLING OMG!!!


Report Comment

Chloe Holt

Chloe Holt's profile picture

I literally bought a Wii for guitar hero like a month ago and Wii sports was in the Wii and I've never been more happy with a purchase


Report Comment

Krist Peveto

Krist Peveto's profile picture

Dude now I need to go buy a wii


Report Comment

forbitten

forbitten's profile picture

LMAO


Report Comment

rayne

rayne's profile picture

LMAOOOOOO wii bowling is so fun


Report Comment

faith <3

faith <3's profile picture

wii sports tennis and bowling are the best things to man what do you meannnnn


Report Comment

April

April's profile picture

noo man wii bowling and wii tennis are the best games to come out of wii


Report Comment

Mandy Lee

Mandy Lee's profile picture

I didn't mind the bowling but FUCK the wii golf. I can't tell you how many times I got pissed and ended up having the wiimote fly out of my hands and hit something


Report Comment



I KNOW RIGHT?

i mean its fun, but HOLY SHIT IT`S HARD TO PLAY WITHOUT THROWING YOUR WIIMOTE.

by Jonathan; ; Report

Carson

Carson's profile picture

Is that a beef boss mii?


Report Comment



yup why?

by Jonathan; ; Report

I just made a beef boss mii recently and I started leveling him up in Wii Sports

by Carson; ; Report

Thats So Cool! I am doing the same thing, i would take more photo`s but i hulked out on my camera

by Jonathan; ; Report

merca.docx

merca.docx's profile picture

its the best wii game i ever played


Report Comment



same

by Handsumm; ; Report

wii sports bowling tha best wii game ever

by peanutter?; ; Report