sam โ˜…'s profile picture

Published by

published
updated

Category: Art and Photography

MY ART !! + me yapping

lil warningnzsjzh i draw gerard way quite a lot ^____^ ( if u remotely liekd them plz follow me on ig @ xxs.smilezxx nd tiktok @ geelousfuck ๐Ÿฅบ๐Ÿฅบ๐Ÿฅบ๐Ÿฅบ thabkju)))



ย 3/12/24 - 1st off iz my scrumptiousย lil gerd drawing that i nvr finished ,,,ย 


2/26/24 - this one herez my vry first gerard drawing i thibk ^_^ don't mind my old usernamr in here the next pic IK IM AWFUL @ THISE STUFF!!!1!1! (changed it 2x) (nytwink > sarahsmilez__x > xxs.smilezxx) (yall lucky i didnt use geelousfuck agsin lmao ๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น)



5/18/24 - this 1 ermmmmm tho not perfecr iz probz my fav gert drawing yet cuz thiz the exact artstyle ive been aiming 4 lelย 



6/11/24 - sighs heavily. yez chat i wz thar 1 fuck that drew marcus in jelly artstyle. ik itz only been a few dayz but i swear i am a changed man


โ€œI'm drawing it, are you?โ€œ - some1, 2024

ok i got kinda lazy so yall js look @ these



I WZ STILL TRYING 2 FIND MY ARTSTYLE OK

mana sama ๐Ÿคค๐Ÿคค


NOWWWW this iz acc my latest art of gerard jsย around june ๐Ÿ˜ฟ๐Ÿ˜ฟ i miss this bbg i ruined rhe drawing after thiz pic,,,


THATZ ALL 4 NOW MY SKIBIDISIGMANIANZ ILL BE UPDATING THIS WHEN I MAKE MORE I THINK Oโ _โ o


120 Kudos

Comments

Displaying 20 of 33 comments ( View all | Add Comment )

Sam

Sam's profile picture

so beautiful!!!


Report Comment

Zaturn !!

Zaturn !!'s profile picture

NGL THAT ALL LOOKS SO GUD X3


Report Comment

rize โ˜†

rize โ˜†'s profile picture

i want to art the way you art GENUINELY I LOVE TJIS?????


Report Comment

rize โ˜†

rize โ˜†'s profile picture

i want to art the way you art GENUINELY I LOVE TJIS?????


Report Comment

frikifrixD

frikifrixD's profile picture

WOAAAAAH <3<3<33


Report Comment

Pucybut

Pucybut's profile picture

YOURE SO SKIBIDI


Report Comment

Jup¡ter๐Ÿ‰

Jup¡ter๐Ÿ‰'s profile picture

YOUR ART IS SOO DELICIOUS TO LOOK AT. I GENIUNLLY DON'T KNOW WHAT OTHER TERM TO USE BUT ITS AMAZING!!


Report Comment



THANK U CHAT !!!

by sam โ˜…; ; Report

darakian

darakian's profile picture

SO GOOD!! <3


Report Comment

ARLO !!!

ARLO !!!'s profile picture

ur art is so kewl !!!! ^_^


Report Comment

โ˜†Tech1007โ˜†

โ˜†Tech1007โ˜†'s profile picture

sooo kewlllll XDXD<33333333


Report Comment

Harvey <33

Harvey <33's profile picture

These are so good!!


Report Comment

(๏ผž๏ผœ)๏น’mao๏น’ ๐Ÿ๏ธ๏น’

(๏ผž๏ผœ)๏น’mao๏น’ ๐Ÿ๏ธ๏น’'s profile picture

your artstyle is so cute! i wanna publish soem of my art here but ofc.. cough cough (bullies and artlore people..)


Report Comment

๐น๐“๐’ถ๐“Š๐“ƒ๐“‰๐“Ž๐’ฎ๐‘œ๐’ท๐“‡๐’พ๐“†๐“Š๐‘’๐“‰

๐น๐“๐’ถ๐“Š๐“ƒ๐“‰๐“Ž๐’ฎ๐‘œ๐’ท๐“‡๐’พ๐“†๐“Š๐‘’๐“‰'s profile picture

THE CONTRASTS OF THE SHADING AND TONE?? ABSOLUTELY MARVELOUS


Report Comment

MACARIO

MACARIO's profile picture

Not a big fan of your style, it's a bit dark for me, but I gotta reckon they're nice work.


Report Comment



yup ig theyre kinda js realism but with bigger eyez + sum contrast ,, THANK U THO ๐Ÿ™

by sam โ˜…; ; Report

lilith โ™ก

lilith โ™ก's profile picture

YOUR ART IS SO RAD


Report Comment

Super_Nova256

Super_Nova256's profile picture

Your drawings looks so nice!! :3


Report Comment

chronically.hikiko

chronically.hikiko's profile picture

edible.. ate, i believe.
your art tastes like sour candy, scratchy and sharp.


Report Comment

Canti-K

Canti-K's profile picture

YOOOO THESE ARE SICK. The shading is insane


Report Comment

HELL

HELL's profile picture

YOU HAVE GREAT ART!! JUST WOW


Report Comment

Kal

Kal's profile picture

sick art!!


Report Comment